Case study

Zamawianie do miejsca

apetit.io

(HoReCa)

apetitio dostarcza kompleksowe rozwiązanie dla restauracji, foodtrucków, piekani, cukierni, hoteli, klubów, barów, kin i teatrów umożliwiające zamawianie do miejsca za pomocą kodów QR i tagów NFC. Domawianie, przywoływanie obsługi, podział rachunku, zamówienia na wynos, zamówienia numerowane, zamówienia z dostawą, wirtualna kasa fiskalna, płatność mobilna i wirtualny terminal płatniczy i wiele więcej.

apetitio jest usługą klasy SaaS działającą w chmurze, a dostęp dla użytkowników końcowych realizowany jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Bez instalowania jakiejkolwiek aplikacji, zarówno po stronie gości jak i obsługi. Rozwiązanie zaprojektowane w całości wewnątrz naszego software house.

Planet Plus
Menu QR / NFC i online
Menu QR / NFC i online

Piękne i nowoczesne menu, w pełni dostosowane do lokalu. Zawsze dostępne dla gości - podczas wizyty, jak i przed nią. Pełna personalizacja wyglądu, harmonogramowanie menu i kategorii, prosta konfiguracja i natychmiastowa zmiana dostępności potraw. Prosty i intuicyjny panel który pozwala sprawnie zarządzać całą restauracją. Dodawanie nowych potraw do menu nigdy nie było tak proste, a zmiany publikowane są natychmiast. Bez drukowania. Bez wykreślania.

Zamawianie do miejsca
Zamawianie do miejsca

Zamawianie QR z telefonów gości wprost do panelu obsługi ze wszystkimi szczegółami, by nic nie umknęło uwadze. Pełna wolność wyboru dodatków, wariantów, zestawów i życzeń specjalnych, przekazywanych w formie opcjonalnego komentarza. Wspólny, ale łatwy do podzielenia, otwarty rachunek, dzięki czemu goście mają cały czas możliwość swobodnego zamawiania do stolika, a później domawiania.

Zamówienia na wynos i z dostawą
Zamówienia na wynos i z dostawą

Zamówienia numerowane to rozwiązanie stworzone dla restauracji bez obsługi kelnerskiej i/lub bez dostarczania zamówień do stolików. Każde zamówienie otrzymuje unikalny numer, a goście otrzymują natychmiastowe powiadomienie gdy danie jest gotowe do odbioru. Zamówienia z dostawą własną dopełniają pakiet usług zamawiania dla lokali powodując, że apetitio jest kompletne i odpowiada wszystkim potrzebom.

Płatność mobilna i wirtualna kasa fiskalna
Płatność mobilna i wirtualna kasa fiskalna

Wprowadzenie wirtualnej kasy fiskalnej i cyfrowych paragonów dostarczanych wprost na urządzenia gości nie tylko zrewolucjonizuje obsługę, ale realnie wpłynie na koszt prowadzenia lokalu i brak konieczności inwestowania w fizyczne kasy fiskalne. Dlatego intensywnie pracujemy nad wdrożeniem tego mechanizmu, co w połączeniu z płatnościami online i wirtualnym terminalem płatniczym wykorzystującym czytnik NFC wbudowany w urządzeniach mobilnych przeniesie rozliczenia w całości do rozwiązania w chmurze i ograniczy liczbę urządzeń stojących na barach w restauracjach.

Platforma leasingowa

Leasing PLUS

(fintech)

Leasing PLUS jest wiodącą platformą finansującą sprzęt IT. Niekonwencjonalne podejście do integracji finansowania jako metody płatności wraz z integracją kalkulatora leasingowego pozostaje bezkonkurencyjne, proste i zrozumiałe, a przede wszystkim szybkie.

Tworząc najbardziej wyrafinowaną platformę dla klientów i partnerów biznesowych rozwiązaliśmy podstawowy problem czasochłonnego procesu finansowania. W pełni zautomatyzowany proces pozwala teraz na podjęcie decyzji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz minimalizuje ryzyko niebezpiecznych transakcji.

Leasing PLUS

Microsoft Dynamics NAV

eCommerce platform

(B2B & B2C)

Ponad 10 spersonalizowanych wdrożeń! Rozwiązanie stworzone w ścisłym partnerstwie z firmą SEETECH do zaawansowanego zarządzania mobilną siecią sprzedaży. Specjalnie zaprojektowany interfejs oparty na przeglądarce internetowej umożliwia przedstawicielom handlowym swobodne korzystanie z danych systemu Microsoft Dynamics NAV w lokalizacjach zdalnych. Dostęp do danych możliwy jest przy wykorzystywaniu dowolnego urządzenia mobilnego klasy desktop czy mobilnej. Przejrzysty i przyjazny interfejs ogranicza konieczność szkolenia przedstawicieli handlowych.

Możliwość profesjonalnego prezentowania produktów klientom zwiększa skuteczność sieci sprzedaży oraz kreuje nowoczesny wizerunek przedsiębiorstwa. Wpływ przedstawicieli handlowych na proces sprzedaży poprzez elektroniczny proces ofertowania pozwala na szybką, lecz kontrolowaną, obsługę sprzedaży wymagających podjęcie indywidualnych decyzji cenowych. Automatyczny system powiadomień dla przedstawicieli handlowych oraz dla klientów ostatecznych usprawnia metody komunikacji oraz odciąża dział sprzedaży od części zadań, polegających na informowaniu klientów i przedstawicieli handlowych o statusach poszczególnych operacji handlowych.

Goldeneye

Platforma cashback

Planet Plus

(fintech)

Planet Plus jest czołową polską platformą cashback. Zasady są proste - kupując z użyciem ich aplikacji otrzymujesz zwrot części wydanych środków. Od 2015 roku ponad 500 tys. klientów zrobiło ponad 2 miloiony transakcji w ponad 1100 skelpach.

Przeprowadziliśmy pełen proces analityczny, a następnie usprawniliśmy wszystkie procesy biznesowe i stworzyliśmy kompletnie nową wersję platformy. Nowy design, wysoka wydajność i bezpieczeństwo transakcji. Sprawdź jak to działa!

Planet Plus
Wydajność i skalowalność
Wydajność i skalowalność

Wykorzystując skalowalną, wielowarstwową architekturę zaprojektowaliśmy zoptymalizowaną i wydajną wersję aplikacji webowej. Wprowadzając wielowątkowe przetwarzanie transakcji, integracje w postaci mikroserwisów oraz środowisko wielu zrównoleglonych baz danych otrzymaliśmy najlepsze rozwiązanie w swojej klasie. Dzięki zastosowaniu kontenerów działających w środowisku Docker z wykorzystaniem Kubernetes jesteśmy w stanie skalować je w nieskończoność.

Design i nowoczesne technologie
Design i nowoczesne technologie

Projektując nową aplikację dedykowaną, spędziliśmy dużo czasu zastanawiając się, jak uczynić naliczania cashbacku jeszcze prostszym. Skupiliśmy się na drobnych detalach , które czynią proces zakupów bardziej naturalny. Aplikacja kliencka jest przygotowana jako PWA. Wieloprzeglądarkowa wtyczka upewnia się, że użytkownicy nie przegapią żadnego cashbacku podczas zakupów. Dzięki wykorzystaniu platformy .NET Core w warstwie backendowej i ReactJS w warstwie frontendowej użytkownicy mogą robić równolegle olbrzymią liczbę transakcji. Interfejs użytkownika i wszystkie interakcje zostały starannie zaprojektowane w Sketch-u i przeniesione 1:1 do HTML-a.

Prywatność i bezpieczeństwo
Prywatność i bezpieczeństwo

Głęboko wierzymy, że prywatność i bezpieczeństwo użytkowników jest podstawą każdego działania. Z tą myślą projektowaliśmy również nową platformę dla klienta. SSL jest absolutnym standardem, ale naszym zdaniem szyfrowanie komunikacji to za mało. Wykorzystaliśmy środowisko open-source oparte na Linux-ie, a każdy z modułów został dodatkowo sandboxowany. Wykorzystaliśmy zewnętrzne mechanizmy uwierzytelniające, reCaptch-ę i inne rozwiązania zapobiegające przejęciom kont. Na końcu zabezpieczyliśmy całe rozwiązanie przed atakami typu DDoS, które były olbrzymim problemem wcześniejszych wersji.

Integracje i migracja
Integracje i migracja

Podstawowym założeniem nowej platformy, było przeniesienie wszystkich danych z istniejącej już wersji. Od początku powstawała złota ścieżka migracji, która musiała odbyć się w sposób transparentny dla użytkownika. Dodatkowo platforma musiała pozostać w ciągłej dostępności. Dzięki specjalnym rozwiązaniom wszystkie konta użytkowników były dostępne od samego początku, a miliony transakcji zostały przeniesione w pierwszych dniach w tle, a następnie zostały dokładnie zweryfikowane tak, aby zgadzały się do ostatniego grosza. Platforma jest zintegrowana z ponad 1100 sklepami i posiada w chwili obecnej ponad 10 milionów produktów aktualizowanych każdego dnia.

Cloud & Mgmt & NN

Bine Cloud

(przemysł & IoT)

Bin-e jest urządzeniem IoT sortującym i kompresującym odpady w sposób automatyczny. Łączy w sobie rozpoznawanie odpadów oparte na sztucznej inteligencji, kontrolę poziomu napełnienia i przetwarzanie danych w chmurze, dzięki czemu zarządzanie odpadami jest wygodne i łatwe.

Dzięki przetwarzaniu danych zebranych w chmurze zwiększyliśmy skuteczność sieci neuronowych, przez ich profilowanie pod konkretne urządzenia. Codziennie tysiące zdjęć wraz z metadanymi są wysyłane przez urządzenia z całego świata do chmury, aby zasilić próbki do uczenia nowych wersji sieci.

Bin-e

Mapy

babyspot

(dedykowane)

babyspot jest platformą mapową pozwalającą rodzicom i opiekunom spędzić bardziej kreatywny czas ze swoimi pociechami. Dobra organizacja kategorii przyspiesza wyszukiwanie interesujących obiektów gdzie można zjeść i bawić się, albo po prostu wspólnie spędzić czas. Prywatny profil z preferencjami ułatwia budowanie sugestii, a preferencje dotyczące miejsc pozwalają znaleźć miejsca np. przyjazne karmiącym matkom.

Dzięki designowi UI i UX babyspot jest prostą i naturalną aplikacją. Oparliśmy cały interfejs użytkownika na Google Maps dodając tylko kilka detali. Dzięki nim uzyskaliśmy bardziej szczegółowe opisy miejsc na mapie, dobrze skategoryzowane obiekty, profilowanie użytkowników i planowanie tras, prosto do celu.

Babyspot

Rozwiązanie finansowe

Goldeneye

(fintech)

Goldeneye całkowicie zredefiniowało platformę finansową dla firm zajmujących się finansowaniem. Wnioski o finansowanie proste i przejrzyste, automatyczne fakturowanie, skuteczne odzyskiwanie długów i najbardziej porządane dane analityczne.

Goldeneye zawiera wszystkie cechy, jakie powinno mieć dobre rozwiązanie finansowe. Jest szybkie i złożone, ale też proste w użyciu, a procesy biznesowe są bardziej zrozumiałe. Aplikacja z którą użytkownicy pracują wiele godzin dziennie i nie są zmęczeni ani znudzeni. To rozwiązanie jest wdrożone już w 3 firmach, a rozmowy o kolejnych wdrożeniach trwają.

Goldeneye
Jesteś gotowy, żeby wycenić swój projekt?
Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana. Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie!