Głęboka integracja z wieloma sieciami afiliacyjnymi pozwala na prowadzenie platformy ze stały m wzrostem liczby użytkowników i transakcji.
Dostarczanie kodów rabatowych użytkownikom pozwala na ciągły wzrost ich zaangażowania i jednoczesne wykorzystanie afiliacji jako modelu biznesowego.
Programy poleceniowe budują silniejszą więź użytkowników z platformą, niż jakiekolwiek inne narzędzie.
Dając możliwość dotarcia do najlepszych ofert produktowych użytkownikom, możemy otrzymać wszystkie afiliacyjne korzyści biznesowe.
Umożliwienie wspierania twórców treści pozwala na uzyskanie części zysków i wzajemną akcelerację w skalowaniu działania.
Własna sieć afiliacyjna to możliwość budowania ścisłej relacji partnerskiej z wybranymi dostawcami towarów i usług i współbieżny rozwój.
Platforma Cashback stworzona przez aveneo jest kompleksowym rozwiązaniem klasy fintech. Integracja z dziesiątkami popularnych sieci afiliacyjnych pozwala stworzyć obszerną bazę linków afiliacyjnych prowadzących zarówno do sklepów i usługodawców, jak i do konkretnych produktów czy promocji.
Uruchomienie własnej platformy cashback to inwestycja, która przy odpowiednich działaniach marketingowych zwróci się w relatywnie krótkim czasie.
Śledzenie poprawności realizacji transakcji odbywa się wielopoziomowo, także z wykorzystaniem wtyczek do popularnych przeglądarek internetowych.
Wybór najlepszego dostawcy afiliacyjnego (sieci afiliacyjnej) następuje w sposób zautomatyzowany na podstawie definiowanych przez operatora platformy cashback reguł - np. najwyższej wartości zwrotu czy nadawania priorytetów sieciom na podstawie szybkości rozliczania transakcji.
Same transakcje są rozliczane z użytkownikami również w sposób zautomatyzowany niemal w czasie rzeczywistym względem zarejestrowania transakcji przez sieci afiliacyjne. Dobór strategii rozliczenia następuje, podobnie jak przy wyborze sieci, na podstawie reguł określonych przez operatora platformy - zysk może być dzielony np. w proporcji 60:40, ale również może być w całości przekazywany użytkownikowi, a nawet premiowany dodatkowymi środkami w ramach aktualnie trwających promocji.
Wszelkie działania marketingowe i promocyjne mogą funkcjonować w określonych przez operatorów regułach - w wybrane dni tygodnia, przedziały godzinowe, czy do wyczerpania przeznaczonych na daną promocję środków.
Jest to więc kompleksowe rozwiązanie, pozwalające na niemal nieograniczone działania marketingowe, dające korzyści zarówno operatorom platformy, jak i użytkownikom końcowym chcącym zaoszczędzić przy okazji robienia zakupów online.
Platforma kodów rabatowych to drugie narzędzie, które pozwala generować pasywny dochód oparty o afiliację.
Agregacja kodów rabatowych i ich pozyskiwanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Dzięki zaangażowaniu użytkowników do całego procesu zwiększamy wiarygodność rozwiązania i pozwalamy na szybką weryfikację poprawności kodów. Użytkownicy poza motywacją wynikającą z oszczędności na podstawie kuponów rabatowych mogą być nagradzani dodatkowymi środkami, wynikającymi z afiliacji innych użytkowników, którzy skorzystali z dodany przez nich kodów.
Dedykowana wtyczka do przeglądarki pozwala na automatyzację wpisywania kodów rabatowych na podstronach sklepów i usługodawców objętych afiliacją. To także dodatkowe narzędzie weryfikujące, czy użytkownik trafił do miejsca docelowego korzystając z naszych linków afiliacyjnych, co jest szczególnie istotne aby poprawnie zarejestrować transakcję w partnerskiej sieci afiliacyjnej.
Wykorzystanie mechanizmu poleceń to doskonałe uzupełnienie każdego z narzędzi, które oparte zostało o afiliację. To potężne narzędzie marketingowe, które angażuje użytkowników w generowanie wzrostu liczby użytkowników i transakcji.
Nasze narzędzia do programów poleceniowych pozwalają budować rozbudowane reguły zaliczania poleceń. Niezależnie więc czy chcemy rejestrować jako polecenia i nagradzać wyłącznie rejestracje nowych użytkowników z linków poleceniowych, czy budować rozległe reguły zaliczania promocji zawsze możemy precyzyjnie śledzić, na jakim etapie jest każde polecenie.
Niezależnie więc, czy chciałbyś mieć platformę cashbackową, platformę kodów rabatowych, porównywarkę produktów czy wszystko na raz narzędzie generujące polecenia będzie nieodzownym rozwiązaniem marketingu szeptanego.
Dedykowane program poleceniowy znajdują również zastosowanie w innych obszarach rynku, gdzie nasi klienci poszukują metod na większe zaangażowanie użytkowników w zwiększenie popularności rozwiązania.
Porównywarki produktów to kolejna gałąź rynku afiliacyjnego. Użytkownicy poszukując najlepszych cen chcą budować wewnętrzną świadomość, że zawsze kupują w najlepszej cenie.
Największym wyzwaniem dla porównywarki produktowej jest posiadanie obszernej bazy danych produktów i integracja ze sklepami, celem posiadania zawsze aktualnych danych dotyczących cen i dostępności przedmiotów.
To gigantyczna ilość danych wynikająca z wielu milionów produktów, która musi być niemal ciągle odświeżana. Nasze rozwiązanie optymalizuje konieczność skalowania infrastruktury do niezbędnego minimum. Pobieramy kilka milionów produktów w ciągu minut. Następnie przetwarzamy je niemal natychmiastowo wyszukując wyłącznie dane, które uległy zmianie. Wszystko po to, aby maksymalnie odciążyć bazy danych i przyspieszyć aktualizację produktów, które uległy aktualizacji.
Należy pamiętać, że na końcu każde przeniesienie do sklepu internetowego to oczywiście afiliacja i monetyzacja inwestycji w porównywarkę produktów.
Wśród naszych realizacji serwisów crowdfundingowych należy rozróżnica dwa główne rodzaje takich platform: serwisy organizujące zbiórki/wsparcia oraz serwisy płatnego dostępu do treści.
Choć na pierwszy rzut oka serwisy te mogą wydawać się skrajnie różne ich cel jest taki sam - zbieranie i rozliczanie środków od użytkowników z artystami lub osobami potrzebującymi. Niezależnie więc, czy chcemy uzyskać platformę charytatywną, platformę wspierającą artystów czy udostępniać nasze treści po uiszczeniu opłaty, mówimy o platformie crowdfundingowej.
Kluczowym elementem jest integracja z zaufanymi dostarczycielami usług płatności online, a następnie precyzyjne rozliczenie wpłat w systemie transakcyjnym i umożliwienie realizacji wypłat użytkownikom.
Zabezpieczenia treści realizujemy wielowymiarowo, aby maksymalnie chronić treści artystów, za które każdorazowo chcą pozyskać środki od swoich fanów. Mamy na to rozwiązania niezależnie, czy mówimy o zdjęciach, filmach, muzyce czy słowie pisanym.
Dostarczamy również własne, dedykowane sieci afiliacyjne. Wszędzie tam, gdzie chcemy śledzić sprzedaż i jej źródła własna sieć afiliacyjna może być narzędziem marketingowym, które nie będzie generowało dodatkowego kosztu i konieczności dzielenia się prowizją, z zewnętrznym podmiotem.
Choć jest to technologiczne wyzwanie ze względu na rosnące zabezpieczenia w przeglądarkach, które utrudniają śledzenie źródła ruchu na zintegrowanych stronach, to mamy z tym doświadczenie wykorzystując niekonwencjonalne podejście.
Należy jednak pamiętać, że stworzenie własnej sieci afiliacyjnej nie jest jednorazową inwestycją, ponieważ wymaga ciągłego utrzymania i sprawdzania poprawności działania. Sugerujemy w tym wypadku stworzenie dedykowanego zespołu do utrzymania rozwiązania w czasie.
Rozwiązania afiliacyjne to jedne z najpopularniejszych sposobów generowania pasywnego dochodu w Internecie. Stworzenie platformy afiliacyjnej to inwestycja, która zwraca się w relatywnie krótkim czasie, a później przy odpowiednich działaniach marketingowych generuje łatwo skalowalny dochód. aveneo jest pewnym partnerem technologicznym do tego typu przedsięwzięcia, ponieważ posiada duże doświadczenie w tym obszarze rynku, od komercyjnych platform cashback, platform kuponów rabatowych po dedykowane sieci afiliacyjne i platformy crowdfundingowe. We make IT better.
PorozmawiajmyNaszym nadrzędnym celem jest nie tyle dostarczanie oprogramowania, co realne adresowanie potrzeb i rozwiązywanie problemów naszych klientów. Zanim zaczniemy wspólnie tworzyć wizję funkcjonalności oprogramowania przeprowadzimy głęboką analizę, którą ujawnimy potrzeby. Następnie ułożymy je według priorytetów na podstawie wartości biznesowych. Będziemy również szukali ścieżek do optymalizacji działania Twoich procesów biznesowych, nie tylko z perspektywy samego oprogramowania.
Kluczową wartością we współpracy z klientami nieposiadającymi wiedzy technologicznej jest dla nas przybliżenie ich do technologii tak bardzo, jak to tylko możliwe. Dlatego poświęcamy dużo czasu i uwagi starannemu tłumaczeniu każdego etapu procesu powstawania oprogramowania. Służymy również doradztwem tak, aby podejmowane decyzje projektowe były w pełni świadome i podejmowane na podstawie zrozumiałych wartości.
Wielu klientów boi się ujawnienia budżetu na wczesnej fazie projektu sądząc, że wpłynie to negatywnie na wycenę projektu. To najczęstszy błąd i przyczyna frustracji w procesie tworzenia oprogramowania. Realne zdefiniowanie budżetu pozwala spojrzeć na potrzeby funkcjonalne z wielu perspektyw. Posiadając świadomość ograniczonego budżetu możemy szukać rozwiązań bardziej ekonomicznych, które być może nie będą w pełni satysfakcjonujące, ale na tym etapie zaadresują potrzeby i będą wystarczające. Wraz ze wzrostem wartości biznesowej całego przedsięwzięcia obszary te mogą zostać rozwinięte, jednak nie musi się to wydarzyć od razu. Istnieje kilka sprawdzonych rozwiązań pozwalających na kontrolowany sposób zarządzania budżetem - przedstawimy je i pomożemy w tym zadaniu jak tylko się poznamy.
To jedna z najczęstszych obaw, jaka pojawia się na wczesnym etapie rozmów o realizacji nowego projektu. W skrócie: nie. Zwinne podejście do projektu nie wyklucza postawienia sobie jasnych celów i punktów na osi czasu, które mają zostać osiągnięte. Natomiast częste i małe iteracje projektowe pozwalają szybciej otrzymać pożądane funkcjonalności przy zmniejszonym budżecie. Połączenie lean developmentu z ciągłą walidacją wymagań i założeń idealnie weryfikuje wcześniejszą analizę potrzeb. De facto analiza postępuje wraz z rozwojem projektu i w sposób naturalny optymalizuje jego zakres ograniczając zbędne kroki.
Jeżeli nasze portfolio nie jest wystarczającym argumentem chętnie przeprowadzimy prezentację możliwości technologicznych i porozmawiamy o wyzwaniach, które napotkaliśmy przez lata pracy nad innymi projektami i sposobu, w jaki znaleźliśmy rozwiązania problemów, które pozornie były nierozwiązywalne.
W komunikacji z klientami stawiamy przede wszystkim na szczerość, otwartość i transparentność. Pozwala to uniknąć niedopowiedzeń przy jednoczesnym budowaniu trwałego, obustronnego zaufania.
Na każdy projekt patrzymy w dwóch skalach - mikro i makro. W skali makro określamy kamienie milowe dotyczące modułów i obszarów funkcjonalnych, które chcemy osiągnąć w konkretnej kolejności i punktach na osi czasu projektu. W skali mikro zarządzamy zadaniami w iteracjach nie dłuższych niż 2 tygodnie, przez co w pełni panujemy nad etapem realizacji i możemy dynamicznie reagować, na pojawiające się zagrożenia przez np. zwiększenie wewnętrznego zasobu.
Wdrożenie nie jest ostatnim etapem cyklu rozwoju oprogramowania w aveneo. Pomagamy w szkoleniach i treningach użytkowników. Jesteśmy do tego najlepszym partnerem, ponieważ znamy wszystkie założenia projektowe i pełną mechanikę dostarczonego rozwiązania. Da to gwarancję satysfakcji i zrozumienia rozwiązania, a przy okazji pozwoli zebrać wnioski od użytkowników dotyczące potencjalnych optymalizacji i nowych funkcjonalności.
W przypadku dużych projektów trudno jest zebrać wszystkich interesariuszy na każdym spotkaniu. Pojawiające się oczekiwania różnych działów, które wzajemnie się wykluczają, są rzeczą zupełnie naturalną. Naszą rolą jest zebrać wszystkie potrzeby i zaprojektować takie rozwiązanie, które uwzględni wszystkie procesy biznesowe, a te stojące w wzajemnej opozycji pogodzi w spójną i logiczną całość.
To zupełnie normalne! Każda inwestycja niesie pewne ryzyko. W zależności od źródła obaw należy wdrożyć dodatkowy poziom zabezpieczeń. Z naszej strony postaramy się znaleźć takie narzędzia, które pozwolą pozbyć się stresu i zagwarantują sukces projektu. Przykładowo jeżeli obawy dotyczą zakresu funkcjonalnego sugerujemy wskazanie najbardziej wartościowych funkcjonalności i zbudowanie małego wycinka oprogramowania, a następnie walidację założeń i sprawdzenie w realnym środowisku, czy rozwiązanie jest satysfakcjonujące.