Polityka prywatności

Administratorem Państwa danych osobowych (Danych) jest aveneo Dawid Morzyński z siedzibą w Poznaniu NIP: 7792268011, (kontakt: ul. Dmowskiego 124, 60-124 Poznań, tel. +48 61 669 80 33, e-mail: aveneo@aveneo.pl) – dalej aveneo.

Ochrona Danych przez aveneo odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.

aveneo szanuje Państwa prawo do prywatności i dba o bezpieczeństwo Danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).

Podawane aveneo Dane w jakiejkolwiek formie nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.

Jeżeli podali Państwo aveneo Dane takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko, miejsce pracy – są one przetwarzane.

Dane przetwarzane są:

  • a. zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
  • b. zgodnie z wdrożonymi Zasadami Ochrony Danych Osobowych
  • c. w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania kontaktu, ukształtowania treści, wykonania, zmiany bądź rozwiązania umowy pomiędzy Państwem a aveneo
  • d. w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą, w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Państwa

Dane przetwarzane w celach wskazanych powyżej mogą być udostępniane innym podmiotom tj:

  • a. Podmiotom, z którymi aveneo ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania Danych, tj. podmiotom świadczącym usługi: IT, kadrowo–płacowe, prawne, administracyjne, pocztowe, kurierskie, marketingowe i graficzne. Dane mogą być ujawnione upoważnionym pracownikom lub współpracownikom aveneo, jak też podmiotom udzielającym wsparcia aveneo na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.
  • b. podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania)
  • c. poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w celu działania usługi Google Analytics w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską

Mają Państwo prawo:

  • a. dostępu do treści swoich Danych i ich sprostowania
  • b. do usunięcia, ograniczenia przetwarzania Danych
  • c. do przenoszenia Danych
  • d. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych
  • e. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody na przetwarzanie Danych
  • f. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie Państwa Danych narusza przepisy o ochronie Danych.

aveneo zachowuje i wykorzystuje Dane tylko do potrzeb niezbędnych dla celu w jakim zostały podane i jedynie tak długo, jak jest to konieczne. aveneo zastrzega sobie prawo do przetwarzania Danych po rozwiązaniu umowy lub cofnięciu zgody jedynie w zakresie, czasie i na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują aveneo do retencji danych.

Dodatkowe Dane zbierane są przez aveneo jedynie w miejscach, w których wyraźnie wyrazili Państwo zgodę.

Jesteś gotowy, żeby porozmawiać o swoim projekcie?
  • Czy znając wyłącznie potrzebę lub problem do zaadresowania przez oprogramowanie, jesteście w stanie pomóc?

    Naszym nadrzędnym celem jest nie tyle dostarczanie oprogramowania, co realne adresowanie potrzeb i rozwiązywanie problemów naszych klientów. Zanim zaczniemy wspólnie tworzyć wizję funkcjonalności oprogramowania przeprowadzimy głęboką analizę, którą ujawnimy potrzeby. Następnie ułożymy je według priorytetów na podstawie wartości biznesowych. Będziemy również szukali ścieżek do optymalizacji działania Twoich procesów biznesowych, nie tylko z perspektywy samego oprogramowania.

  • Obawiam się problemów przy tworzeniu oprogramowania wynikających z mojego braku merytorycznej wiedzy o tym procesie. Czy słusznie?

    Kluczową wartością we współpracy z klientami nieposiadającymi wiedzy technologicznej jest dla nas przybliżenie ich do technologii tak bardzo, jak to tylko możliwe. Dlatego poświęcamy dużo czasu i uwagi starannemu tłumaczeniu każdego etapu procesu powstawania oprogramowania. Służymy również doradztwem tak, aby podejmowane decyzje projektowe były w pełni świadome i podejmowane na podstawie zrozumiałych wartości.

  • Nie wiem jak zarządzać budżetem na stworzenie oprogramowania. Co robić?

    Wielu klientów boi się ujawnienia budżetu na wczesnej fazie projektu sądząc, że wpłynie to negatywnie na wycenę projektu. To najczęstszy błąd i przyczyna frustracji w procesie tworzenia oprogramowania. Realne zdefiniowanie budżetu pozwala spojrzeć na potrzeby funkcjonalne z wielu perspektyw. Posiadając świadomość ograniczonego budżetu możemy szukać rozwiązań bardziej ekonomicznych, które być może nie będą w pełni satysfakcjonujące, ale na tym etapie zaadresują potrzeby i będą wystarczające. Wraz ze wzrostem wartości biznesowej całego przedsięwzięcia obszary te mogą zostać rozwinięte, jednak nie musi się to wydarzyć od razu. Istnieje kilka sprawdzonych rozwiązań pozwalających na kontrolowany sposób zarządzania budżetem - przedstawimy je i pomożemy w tym zadaniu jak tylko się poznamy.

  • Czy rozwój oprogramowania w metodologii zwinnej nie spowoduje opóźnień, rozmycia się celów i zwiększenia kosztów?

    To jedna z najczęstszych obaw, jaka pojawia się na wczesnym etapie rozmów o realizacji nowego projektu. W skrócie: nie. Zwinne podejście do projektu nie wyklucza postawienia sobie jasnych celów i punktów na osi czasu, które mają zostać osiągnięte. Natomiast częste i małe iteracje projektowe pozwalają szybciej otrzymać pożądane funkcjonalności przy zmniejszonym budżecie. Połączenie lean developmentu z ciągłą walidacją wymagań i założeń idealnie weryfikuje wcześniejszą analizę potrzeb. De facto analiza postępuje wraz z rozwojem projektu i w sposób naturalny optymalizuje jego zakres ograniczając zbędne kroki.

  • Skąd mam wiedzieć, czy podołacie technologicznie pracując nad moim projektem?

    Jeżeli nasze portfolio nie jest wystarczającym argumentem chętnie przeprowadzimy prezentację możliwości technologicznych i porozmawiamy o wyzwaniach, które napotkaliśmy przez lata pracy nad innymi projektami i sposobu, w jaki znaleźliśmy rozwiązania problemów, które pozornie były nierozwiązywalne.

  • Jak powinna wyglądać nasza komunikacja w trakcie trwania projektu?

    W komunikacji z klientami stawiamy przede wszystkim na szczerość, otwartość i transparentność. Pozwala to uniknąć niedopowiedzeń przy jednoczesnym budowaniu trwałego, obustronnego zaufania.

  • W jaki sposób możemy zarządzać harmonogramem projektu, aby nie rozciągał się w czasie?

    Na każdy projekt patrzymy w dwóch skalach - mikro i makro. W skali makro określamy kamienie milowe dotyczące modułów i obszarów funkcjonalnych, które chcemy osiągnąć w konkretnej kolejności i punktach na osi czasu projektu. W skali mikro zarządzamy zadaniami w iteracjach nie dłuższych niż 2 tygodnie, przez co w pełni panujemy nad etapem realizacji i możemy dynamicznie reagować, na pojawiające się zagrożenia przez np. zwiększenie wewnętrznego zasobu.

  • Co, jeżeli moi użytkownicy nie będą chcieli korzystać ze stworzonego wspólnie oprogramowania, lub będą robili to niezgodnie z założeniami?

    Wdrożenie nie jest ostatnim etapem cyklu rozwoju oprogramowania w aveneo. Pomagamy w szkoleniach i treningach użytkowników. Jesteśmy do tego najlepszym partnerem, ponieważ znamy wszystkie założenia projektowe i pełną mechanikę dostarczonego rozwiązania. Da to gwarancję satysfakcji i zrozumienia rozwiązania, a przy okazji pozwoli zebrać wnioski od użytkowników dotyczące potencjalnych optymalizacji i nowych funkcjonalności.

  • W jaki sposób pogodzić wiele różnych ról użytkowników oprogramowania, aby nie powstawały wewnętrzne sprzeczności?

    W przypadku dużych projektów trudno jest zebrać wszystkich interesariuszy na każdym spotkaniu. Pojawiające się oczekiwania różnych działów, które wzajemnie się wykluczają, są rzeczą zupełnie naturalną. Naszą rolą jest zebrać wszystkie potrzeby i zaprojektować takie rozwiązanie, które uwzględni wszystkie procesy biznesowe, a te stojące w wzajemnej opozycji pogodzi w spójną i logiczną całość.

  • Mam poważne obawy, czy projekt ostatecznie się powiedzie. Jak sobie z tym radzić?

    To zupełnie normalne! Każda inwestycja niesie pewne ryzyko. W zależności od źródła obaw należy wdrożyć dodatkowy poziom zabezpieczeń. Z naszej strony postaramy się znaleźć takie narzędzia, które pozwolą pozbyć się stresu i zagwarantują sukces projektu. Przykładowo jeżeli obawy dotyczą zakresu funkcjonalnego sugerujemy wskazanie najbardziej wartościowych funkcjonalności i zbudowanie małego wycinka oprogramowania, a następnie walidację założeń i sprawdzenie w realnym środowisku, czy rozwiązanie jest satysfakcjonujące.