Dowiedz się więcej
Poznaj i zrozum jak wygląda
Technologia
Elastyczne zespoły
Sztuczna inteligencja
Cloud / chmura
Rozwój oprogramowania
Projektowanie produktów cyfrowych
Wybrane technologie
Usługi serwisowe IT
Fintech
Przemysł i produkcja
Rozwiązania dedykowane
Oprogramowanie produkcyjne
Rozszerzona rzeczywistość
Oprogramowanie dla branży HoReCa
System Akceptacji Dokumentów (DAS) to rozwiązanie usprawniające elektroniczny obieg dokumentów w firmie. Pozwala on na całkowitą rezygnację z papierowych segregatorów i czasochłonnego obiegu dokumentów, zastępując je intuicyjnym i wydajnym systemem. Oferuje szereg funkcji, które usprawniają zarządzanie dokumentami. Dokumenty mogą być dodawane ręcznie lub automatycznie, poprzez integrację z systemami skanowania i katalogami sieciowymi. DAS dostarcza narzędzia pozwalające w pełni definiować schematy akceptacji.
Pozwala to na tworzenie ścieżek akceptacji dla każdego rodzaju dokumentu, definiując etapy i osoby odpowiedzialne. System pozwala również na cofanie dokumentów do ponownej weryfikacji, dodawanie komentarzy i śledzenie historii zmian. Dodatkowo DAS zawiera autorską przeglądarkę dokumentów działającą w przeglądarce internetowej bez potrzeby instalowania dodatkowych wtyczek.