Zapraszamy naszych klientów do procesu, który jest całkowicie transparentny.
Sukces naszego rozwiązania jest elementem sukcesu biznesu naszych klientów.
Wdrożenie projektu to nie koniec, a początek naszej długoterminowej współpracy.
Niezależnie czy budujemy prototyp, MVP czy pełne rozwiązanie zawsze bierzemy pod uwagę wszystkie aspekty środowiska i biznesu naszych klientów.
Platforma kredytowa ze zautomatyzowanym systemem decyzyjnym. Płatności online, obsługa wniosków i umów. Platforma cashback z głęboką integracją z sieciami afiliacyjnymi.
Rozwiązania, w których przepływy pracy jest nieszablonowy. Narzędzia, które nie znajdują odzwierciedlenia w klasycznych systemach IT. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych.
Rozwiązania biznesowe przeznaczone dla Internetu i intranetu. Elektroniczny handel, wspomaganie procesów biznesowych, obsługa partnerów. Obsługa zadłużeń, przepływu dokumentów, rozliczeń i fakturowania.
Rozwiązania wspomagające proces produkcyjny i post produkcyjny. Prom kosmiczny, śmietnik czy pralka, nasze rozwiązania pozwalają przetwarzać gromadzone dane, tworzyć sieci neuronowe i zwiększać inteligencję maszyn, a także nimi zarządzać.
Dzięki obliczeniom w chmurze i wielowęzłowym przetwarzaniu danych krytyczne elementy naszych rozwiązań mogą rozwinąć skrzydła. Stają się wysokowydajne i wysokodostępne zarazem, a sztuczna inteligencja oparta o uczenie maszynowe wystrzeliwuje je w przestworza.
Rozwiązania klasy OTT na potrzeby usług VOD z rejestratorami PVR w chmurze. Strumieniowanie wideo bez opóźnień w rozdzielczości 4K na potrzeby zarówno VOD jak i CCTV dostępne wewnątrz przeglądarki internetowej. Sztuczna inteligencja wykrywająca obiekty oraz ruch w monitorowanych obszarach.
Niezależnie czy masz wyłącznie zarys projektu, czy pełną dokumentację możemy przekształcić go w rozwiązanie, które odniesie oczekiwany cel. Możemy pracować wspólnie w metodologii zwinnej, albo przygotować pełną analizę i dostarczyć gotowe rozwiązanie.
Dowiedz się więcejMożemy przygotować dedykowany zespół dla Twoich potrzeb. Ten model najlepiej sprawdza się, gdy posiadasz już swój zespół i wiedzę technologiczną. Zespół może być również przydatny, jeżeli planujesz stały rozwój swojego rozwiązania, a pierwsze wdrożenie traktujesz jak pierwszy krok milowy.
Dowiedz się więcejMożemy również pomóc zweryfikować nowe pomysły lub utrzymać istniejące rozwiązanie. Przygotowujemy audyty, udzielamy wsparcia, rozwijamy istniejące rozwiązania albo po prostu konsultujemy. Dajemy dostęp do wiedzy, która wesprze Twój biznes.
Dowiedz się więcejW pierwszym kroku musimy zebrać wszystkie wymagania od naszego klienta. Podczas tego procesu pracujemy ze sobą tak blisko, jak to możliwe. Próbujemy nie tylko zrozumieć jak działa biznes naszego klienta obecnie, ale również znaleźć możliwości jego rozwinięcia i usprawnienia, aby przenieść go na zupełnie nowy poziom.
Stworzenie szczegółowej dokumentacji projektu wymaga prac analitycznych. Podczas tego procesu nie tylko klarujemy pomysł, ale również szczegółowo przyglądamy się wymaganiom, sytuacji i całemu środowisku, gdzie nasze rozwiązanie zostanie wdrożone. Musimy zrozumieć dane, procesy nieobecne w rozwiązaniach IT, ludzi, integracje z systemami zewnętrznymi. Całość musi zostać udokumentowana na potrzeby dalszego rozwoju.
Wynikiem analizy jest dokumentacja zawierająca wszystkie wymagania, specyfikację funkcjonalną, zarys harmonogramu realizacji. Pozwala nam to również oszacować koszty poszczególnych etapów i funkcjonalności.
W pierwszym kroku określamy wszystkie przepływy biznesowe zachodzące wewnątrz nowego rozwiązania, oraz wybieramy odpowiednie dla nich narzędzia aby były spójne i stabilne.
Mając pełny obraz procesów biznesowych zachodzących wewnątrz rozwiązania możemy podjąć decyzje architektoniczne. Zawsze wybieramy wyłącznie rozwiązania, które są skalowalne i ekonomicznie uzasadnione zarazem. Decyzje podjęte podczas tego etapu będą skutkowały w prostocie dalszego rozwoju rozwiązania i jego utrzymania.
Tworzenie zarysu interfejsu użytkownika w postaci makiet ramkowych umożliwia upewnienie się, że wszystkie procesy biznesowe zostały zaprojektowane w sposób poprawny i ergonomiczny, względem wymagań. Utworzone na ich podstawie makiety pozwalają natomiast pokazać klientowi zarys gotowego rozwiązania, bez fizycznego tworzenia go. To doskonała okazja, żeby zweryfikować każdy jego aspekt przed implementacją.
Podczas implementacji klienci zawsze otrzymują dostęp do specjalnej platformy, w której na bieżąco mogą śledzić postępy prac i testować aktualną wersję rozwiązania.
Testowanie jest dla nas równie istotne co proces implementacji. Do testów używamy między innymi scenariuszy utworzonych podczas procesu analitycznego. To na ich podstawie weryfikujemy nie tylko poprawność rozwiązania, ale spełnienie wszystkich wymagań.
Wdrożenie to zawsze wielki dzień. Nie ma znaczenia, czy migrujemy dane z istniejącego rozwiązania czy wdrażamy zupełnie nowe. Zawsze niecierpliwie odliczamy dni, trzymamy kciuki i chłodzimy w lodówce champagne-a. A tak naprawdę to automatyzujemy ten proces tak, że zarówno wdrożenie całego rozwiązania jak i małych zmian zawsze jest niewidzialne i płynne.
Przez lata wypracowaliśmy własną ścieżkę współpracy z naszymi klientami tak, aby cały proces pozostał transparentny, czysty i zrozumiały dla obu stron.
apetitio dostarcza kompleksowe rozwiązanie dla restauracji, foodtrucków, piekani, cukierni, hoteli, klubów, barów, kin i teatrów umożliwiające zamawianie do miejsca za pomocą kodów QR i tagów NFC. Domawianie, przywoływanie obsługi, podział rachunku, zamówienia na wynos, zamówienia numerowane, zamówienia z dostawą, wirtualna kasa fiskalna, płatność mobilna i wirtualny terminal płatniczy i wiele więcej.
apetitio jest usługą klasy SaaS działającą w chmurze, a dostęp dla użytkowników końcowych realizowany jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Bez instalowania jakiejkolwiek aplikacji, zarówno po stronie gości jak i obsługi. Rozwiązanie zaprojektowane w całości wewnątrz naszego software house.
Leasing PLUS jest wiodącą platformą finansującą sprzęt IT. Niekonwencjonalne podejście do integracji finansowania jako metody płatności wraz z integracją kalkulatora leasingowego pozostaje bezkonkurencyjne, proste i zrozumiałe, a przede wszystkim szybkie.
Tworząc najbardziej wyrafinowaną platformę dla klientów i partnerów biznesowych rozwiązaliśmy podstawowy problem czasochłonnego procesu finansowania. W pełni zautomatyzowany proces pozwala teraz na podjęcie decyzji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz minimalizuje ryzyko niebezpiecznych transakcji.
Ponad 10 spersonalizowanych wdrożeń! Rozwiązanie stworzone w ścisłym partnerstwie z firmą SEETECH do zaawansowanego zarządzania mobilną siecią sprzedaży. Specjalnie zaprojektowany interfejs oparty na przeglądarce internetowej umożliwia przedstawicielom handlowym swobodne korzystanie z danych systemu Microsoft Dynamics NAV w lokalizacjach zdalnych. Dostęp do danych możliwy jest przy wykorzystywaniu dowolnego urządzenia mobilnego klasy desktop czy mobilnej. Przejrzysty i przyjazny interfejs ogranicza konieczność szkolenia przedstawicieli handlowych.
Możliwość profesjonalnego prezentowania produktów klientom zwiększa skuteczność sieci sprzedaży oraz kreuje nowoczesny wizerunek przedsiębiorstwa. Wpływ przedstawicieli handlowych na proces sprzedaży poprzez elektroniczny proces ofertowania pozwala na szybką, lecz kontrolowaną, obsługę sprzedaży wymagających podjęcie indywidualnych decyzji cenowych. Automatyczny system powiadomień dla przedstawicieli handlowych oraz dla klientów ostatecznych usprawnia metody komunikacji oraz odciąża dział sprzedaży od części zadań, polegających na informowaniu klientów i przedstawicieli handlowych o statusach poszczególnych operacji handlowych.
Planet Plus jest czołową polską platformą cashback. Zasady są proste - kupując z użyciem ich aplikacji otrzymujesz zwrot części wydanych środków. Od 2015 roku ponad 500 tys. klientów zrobiło ponad 2 miloiony transakcji w ponad 1100 skelpach.
Przeprowadziliśmy pełen proces analityczny, a następnie usprawniliśmy wszystkie procesy biznesowe i stworzyliśmy kompletnie nową wersję platformy. Nowy design, wysoka wydajność i bezpieczeństwo transakcji. Sprawdź jak to działa!
Bin-e jest urządzeniem IoT sortującym i kompresującym odpady w sposób automatyczny. Łączy w sobie rozpoznawanie odpadów oparte na sztucznej inteligencji, kontrolę poziomu napełnienia i przetwarzanie danych w chmurze, dzięki czemu zarządzanie odpadami jest wygodne i łatwe.
Dzięki przetwarzaniu danych zebranych w chmurze zwiększyliśmy skuteczność sieci neuronowych, przez ich profilowanie pod konkretne urządzenia. Codziennie tysiące zdjęć wraz z metadanymi są wysyłane przez urządzenia z całego świata do chmury, aby zasilić próbki do uczenia nowych wersji sieci.
babyspot jest platformą mapową pozwalającą rodzicom i opiekunom spędzić bardziej kreatywny czas ze swoimi pociechami. Dobra organizacja kategorii przyspiesza wyszukiwanie interesujących obiektów gdzie można zjeść i bawić się, albo po prostu wspólnie spędzić czas. Prywatny profil z preferencjami ułatwia budowanie sugestii, a preferencje dotyczące miejsc pozwalają znaleźć miejsca np. przyjazne karmiącym matkom.
Dzięki designowi UI i UX babyspot jest prostą i naturalną aplikacją. Oparliśmy cały interfejs użytkownika na Google Maps dodając tylko kilka detali. Dzięki nim uzyskaliśmy bardziej szczegółowe opisy miejsc na mapie, dobrze skategoryzowane obiekty, profilowanie użytkowników i planowanie tras, prosto do celu.
Goldeneye całkowicie zredefiniowało platformę finansową dla firm zajmujących się finansowaniem. Wnioski o finansowanie proste i przejrzyste, automatyczne fakturowanie, skuteczne odzyskiwanie długów i najbardziej porządane dane analityczne.
Goldeneye zawiera wszystkie cechy, jakie powinno mieć dobre rozwiązanie finansowe. Jest szybkie i złożone, ale też proste w użyciu, a procesy biznesowe są bardziej zrozumiałe. Aplikacja z którą użytkownicy pracują wiele godzin dziennie i nie są zmęczeni ani znudzeni. To rozwiązanie jest wdrożone już w 3 firmach, a rozmowy o kolejnych wdrożeniach trwają.