Dowiedz się więcej
Poznaj i zrozum jak wygląda
Technologia
Elastyczne zespoły
Sztuczna inteligencja
Cloud / chmura
Rozwój oprogramowania
Projektowanie produktów cyfrowych
Wybrane technologie
Usługi serwisowe IT
Fintech
Przemysł i produkcja
Rozwiązania dedykowane
Oprogramowanie produkcyjne
Rozszerzona rzeczywistość
Oprogramowanie dla branży HoReCa
W dzisiejszym świecie coraz większą rolę odgrywa automatyzacja. Dotyczy to również obsługi klienta, gdzie chatboty stają się coraz popularniejszym narzędziem. W tym artykule przedstawimy studium przypadku firmy, dla której stworzyliśmy dedykowany chatbot na platformie .NET.
Firma działająca w branży budowlanej, borykała się z problemami z obsługą klienta. Główne wyzwania to:
Aby rozwiązać problemy naszego klienta, stworzyliśmy dedykowany chatbot na platformie .NET. Chatbot został zintegrowany z systemem CRM firmy, co pozwoliło mu na dostęp do bazy wiedzy i historii konwersacji z klientami. Funkcje chatbota:
Wdrożenie chatbota przyniosło firmie szereg korzyści:
Chatboty mogą być cennym narzędziem dla firm, które chcą usprawnić obsługę klienta i zwiększyć satysfakcję klientów. Przykład pokazuje, że chatboty mogą być skutecznie wykorzystywane nawet w przypadku skomplikowanych branż.
Dawid jest założycielem aveneo, które stało się cenionym partnerem biznesowym dla wielu firm i organizacji, oferując im innowacyjne i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania IT. Dzięki wizji i strategii Dawida aveneo stale się rozwija i umacnia swoją pozycję na rynku jako lider w dziedzinie tworzenia dedykowanego oprogramowania.